نقشه و كتابچه نوآوری های دانشگاه علوم پزشكی تهران رونمایی شد
نوشته شده توسط : blpwjob

به گزارش خبرنگار اجتماعی ایرنا، 'ماشاء الله ترابی' دبیر ستاد نوآوری دانشگاه علوم پزشكی تهران در آیین رونمایی این نقشه و كتابچه گفت:‌ در این نقشه، همه قابلیت های علمی، پژوهشی،‌ آزمایشگاهی و خدمات سلامت به تصویر كشیده شده است تا گروه های مختلف پزشكی با یكدیگر در تعامل باشند.

وی با بیان اینكه این نقشه، امكان ارتباط گروه های علمی را با یكدیگر فراهم می آورد، افزود: دانشگاه علوم پزشكی تهران، باید دانشگاه نوآور در هزاره سوم باشد و نسل اول فناوری و خدمات جدید را به دنیا عرضه كند.

دبیر ستاد نوآوری دانشگاه علوم پزشكی تهران گفت: تا دو سال دیگر، هر 73 روز، علم بشر دو برابر می شود بنابراین ابزارهای علمی ما نیز باید تغییر كند و به مهارت نوآوری دست یابیم.

ترابی تاكید كرد باید حقوق مالكیت فكری را در فرایند نوآوری، تضمین كنیم؛ نوآوری بدون اشتباه، ممكن نیست بنابراین لازم است تحمل ابهام و اشتباه را نیز تقویت كنیم.

به گزارش خبرنگار اجتماعی ایرنا، بیش از یك هزار محصول و خدمات نوآورانه در حوزه نظام سلامت همانند راه اندازی كلینیك طب هوایی یا اختراع نسل جدید دستگاه ساكشن - برای استفاده در دندانپزشكی- در سالن همایش های رازی تهران به نمایش گذاشته شده است.

برگزاری چهار پنل علمی، 21 كارگاه در حوزه شایستگی محوری و برنامه نوآوری ها نیز از دیگر برنامه های جنبی این همایش به شمار می رود.

همایش یك روزه نوآوری برای نخستین بار به مناسبت روز جهانی نوآوری -امروز سه شنبه- برگزار شد.

اجتمام**9185 ** 1569**





:: برچسب‌ها: ژاپن , انگور چینی ,
:: بازدید از این مطلب : 357
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: